Diye!...




Rüzgar  ile haber saldım,

Bana sesini göndersin diye,

Günde yüzlerce mesajım var,

Bakıp ta bir kere arasın diye…



Kendi kendime sorardım,

Acaba ben gibi sevdi mi diye,

Peşinden onlarca adam savdım,

Cayarda geriye döner mi diye…



Boğazdan karşıya yüzmek istesem,

Duyarda benimle yüzer mi diye,

Rıza’dan dün gece borç para aldım,

Anasını kandırıp gezer mi diye…



Mağaza önünde dört volta attım,

Beğenip alırsam giyer mi diye,

Üstüne bu kadar düşüyorum ama,

Düşünürüm arada değer mi diye…



Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



14.05.2012


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...