Diyor!...


Diyor!...

Aşkın sesine kulak verdim,
Sakın ola cayma diyor,
Bu sevda eritti dedim,
Hepside bir sayma diyor…

Çirkin-Güzel demez sever,
Sevdiğini durmaz  över,
Dünya dolusu  güzel görsen,
O aşkına kıyma diyor…

Parmakların balda kalsa,
Tuttukların kuru dalsa,
Karda- kışta yarsız kalsa,
Senden başka bulma diyor…

Rabbin vermiş beklesem,
Çift kalmayıp teklesem,
Gözleri de ibretlik desem,
Yerine başka koyma diyor…

Gelen göçmüş  fani midir,
Şükür etsem  vermez midir,
Bu kalp artık  senin  midir,
Eşe-dosta yayma diyor…

Cayan yanar yarsız kalır,
İnanamayan havasını alır,
Benim gözüm sende kalır,
Nefse kızıp uyma diyor…

Ne ararken neyi buldum,
Dilemeden sevda kurdum,
Gözlerinde kendim oldum,
Bakıp bakıp doyma diyor…


Veysel Kimene,
Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


02.05.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...