Beklerim mahşeri hiç sorun değil!…


İnançsız bakışlarla dolu ise gözlerin,

Ya da vefasız yüreğin hiç sorun değil,

Sen istedinse ayrılığı, bende  katlanan,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Kelimeler yetersiz, dinlemeyene,

Bu yükü yükledin bahtsız bedene,

Kudretim yetmez  çekip gidene,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Fırtınalar bulutları üstüme saldı,

Nisan yağmurları da ıslattı-yağdı,

Dile kolay geliyor sanki bir dağdı,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Hain bir hançer özlem dedikleri,

Sanki bir kanser gibi yer ilikleri,

Yaranı   deşmekmiş  tüm bildikleri,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Huzura dokunsa gevşer bedenim,

Seni kaybetmeye yoktu nedenim,

Ansızın yüzüme  ayrıldık  dedin,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Tırmansam ağrının en tepesine,

Görünmez sevginin en yücesine,

Diksem bayrağımı inmezcesine,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Çileli göz yaşlarım, kirpiğim ıslak,

Damlalar kavuşsun deryaya bırak,

Engin okyanuslar da bari  çoğalak,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Aldandım kendimce benimsin sandım,

Antisi buldu beni bak yarsız kaldım,

Esmerim, gamzene, benlere  yandım,

Beklerim mahşeri hiç sorun değil…



Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



14.05.2012




















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...