Ya mektup yaz, ya resim gönder!…


Kars’ı Ardahan’ı gezdim,

Erzincan’a Van’gittim,

Yorma beni artık bittim,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Uludağ’dan indim düze,

Oralardan gelsen bize,

Gerek yok ki lafa söze,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



İç Anadolu yaylasından,

Tulum aldım birde kaşar,

Aşık olan durmaz coşar,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Yavrularım ana desin,

Ele değil sana desin,

Kader böyle herkes bilsin,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Boşuna düşmedi gönlüm,

Geçireyim kısa ömrüm,

Bin yandımsa, bin de söndüm,,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Sarışınlar kıymet bilmez,

Kızıllarsa evde kalmaz,

Esmer isen kalbin sevmez,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Yollarına ektim hasret,

Beklettiğin onca müddet,

Varsa eğer bir de hiddet,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…

İyi söylerse dil, kalp iyidir,

Kötü söylerse tabi kötüdür,

İnsanı gösteren ise sütüdür,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Gecelerim bana dargın,

Gündüzlerim bile solgun,

Ağlamaklı hep dolgun,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Yorma beni güzel gözlüm,

Yıllar önce oldun sözlüm,

Biliyorum seni üzdüm,

Ya mektup yaz, ya resim gönder…



Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...