Sevdiğim!...


Beklerken bir ilgi, gördüğüm nefret,

Yaslanacak bir gönül bulamıyorum,

Tam bulmuşum derken kaybedişime,

Sevdiğim bir türlü inanamıyorum..



Bir tatlı bakışına hasretim inan,

Ya ben sevmeyi bilemedim belki,

Ya sen istemedin sevilmeyi bir kez,

Sevdiğim gör halimi ne olur son kez…



Aşk adamı olmuşum içimde özlem yaşar,

Aşkın büyüsüyle kimler doyar taşar,

Duyamadım içten bir sevgilim diyen,

Sevdiğim bu bekleyişe dayanamıyorum…



Pencereyi açıp da bir kez el sallasan,

Komşunun çocuğuyla haber yollasan,

Beni kabullenip her saniye kollasan,

Sevdiğim bu efkarı dağıtamıyorum….



Sevmek işlenen en büyük günahsa eğer,

Günahımı paylaşacak kişi yokmuş meğer,

Sevgilinin bağrı-kalbi bin cennete değer,

Sevdiğim cehennemi neden ben yaşıyorum…



Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...