Seninle aşk dilini becerebilsem!..


Belki bir hediyesin belki de hasret,

Ama tanıdığım en güzel kadınsın.

Arzu dolu yüreğim uykular düzensiz,

Rüyalarıma girsen olmuyor ki sensiz…



Bir görüşte aşka inanırmısın bilmem,

Ben inanmazdım önce şimdi yaşıyorum.

Öylesine etkilendim ki, senden aşkından,

Yaşadım sandığım günlerime şaşıyorum…



Elimde bir demet çiçek kapında olmak,

Bağrında gül olup, gönlünde solmak,

Bir saniyede olsa seni bir kez bulmak,

Ne sen bana yakın, ne ben sana uzak…



Yürü be gönül yorma kısmete bırak,

O bir midyeden çıkan inci tanesi,

Belki bir fırtına, yada sakin rüzgar,

Yelkeni açtın mı kendini ummana bırak…



Keşke dokuz dilde konuşabilsem,

Her biri aşkı tercüme etse bir kez,

Bin lugat çevirsem yada bin bir sözlük,

Seninle aşk dilini becerebilsem…



Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...