Artık ayrıldık deme!..


Kalbimi vazo yaptım,

En güzel gülü koymak,

Gönlümü sana verdim,

Öpüp-sevip sana doymak…



Nazlanma narin gülüm,

Emsalsiz gül-sümbülüm,

Bahçelerin bağrım olsun.

Güzel  gülüm bende solsun…



Fırın olmuş yanar yürek,

Gelsen eve yapsan çörek,

Sevmediysen nereden bilek,

Hakikati söyle görek…



Dualarım senden yana,

Sözlerimse anlayana,

Bir kez olsan benden yana,

Dön yüzünü göster bana…



O pastanede buluşalım,

Birkaç dakika konuşalım,

Peçeten de ki karalama,

Okusan  artık yaralama…



Söyle iki poğaça bir çay,

Ayrıldığımız birkaç ay,

Pencere kenarı kapalım,

Bir iki sohbet yapalım…



Manzarası deniz olsun,

Şöyle hafif dalalım,

O kadar ayrı kaldık,

Bırak beraber olalım…



Garson geldi söyle bir şey,

Çay üstüne kahve alalım,

Muhabbet artsın biraz,

Zamanı biraz uzatalım…



Dergileri karıştırırken,

Ben de sana bakayım,

Aşkın ateşi az yakmış,

Biraz daha yakayım…



Yeter artık kalk deme,

Bunu benden isteme,

Her şeyi söyle bana,

Artık ayrıldık deme…



Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

08.05.2012






















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...