Hayal ettim!..


Demlik-tencere-tavanın kirden kurşun geçirmez olduğunu görmemeyi hayal ettim,

Mutfağın pis ve bakımsızlığının böcek ve mikroplara yorgan olmadığını hayal ettim,

Her tarafın darmadağın, karmaşa içinde, bulmaca misali olmamasını hayal ettim,

Yılarca ruhuma düzen–tertibi yaşatacak farklılığın olmasını hayal ettim,

Eve girerken ahır, çıkarken oh be temiz hava demiyeceğim günü hayal ettim,

Öz bakımı muntazam insanlarla bir arada yaşadığımı hissetmeyi hayal ettim,

Ekmek kırıntıları çiğnememeyi, karıncaya davetiye çıkarmamayı hayal ettim,

Sabır gösterip yıllarımı verdiğim bu düzende yerilmemeyi de hayal ettim,

Kaba ve lafını bilmeyen birilerinin başka verecek bir şeyi olmasını hayal ettim..

Soğuk ve kirli havadan kurtulup, bir deniz kasabasında yaşlanmayı hayal ettim,

Ve hep akrepten-yılandan-uzak kalmayı hayal ettim, hayal ettim..hayal ettim…



Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...