Aşkın bir yol imiş, basar giderim!…


Aşkın bir yol imiş, basar giderim!…




Sözümden dönmem yeminim var,
Közümden çoğalırım ahtım var,
Beklemem veda çokça intizarım,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…

Doymadım içtiğim aşk pınarından,
Dönmek yok sevdanın yollarından,
Zarar gelmez oysa aşık kullarından,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…

Demledim aşkı, rengi çözülmez,
Aşık eziktir zaten başka ezilmez,
Dünyası sevdadır yarsız gezilmez,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…

İkramdır kalbime tanrıdan lütuf,
Hüznü eleseydim olurdum Yusuf,
Sevgiye koşarım  nefretten  kısıp,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…


Veysel Kimene

Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

01.05.2012







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...