O ceylan bakışları arar dururum!…


Boy bir seksen, doksan-altmış-doksan,

Ama neye yarar ki  gözleri noksan,

Ezilecek tabi yürek, yanımda yoksan,

O ceylan bakışları arar dururum…



Yaradan iki kaş altına nakış gibi işler,

Aşk başladı mı artık derin bakışı ister,

Emsalsiz o bakış altında sevgiyi gizler,

O ceylan bakışları arar dururum…



O güzel  gözler kime yakışır böyle,

Ceylan gözlerini birde sen söyle,

Yoksa vurulur mu bir aşık böyle,

O ceylan bakışları arar dururum…



Bir insan ikidir, dışındaki ve içindeki,

Biri ben isem diğeri sensin bendeki,

Gerçeği yok sa, hayal ne ki, düş ne ki,

O ceylan bakışları arar dururum…



Cumartesi sonrası özgürdür insanlar,

Yasalar yorgunluğu atsın diye yazarlar,

Yılların yorgunluğu var beni kim anlar,

O ceylan bakışları arar dururum…



Bütün Dünya bana bir aptal diyecek olsa,

Uğrunda bir şeye değmeyecek dahi olsa,

Ben sevmişim-yanmışım, harcandım oysa,

O ceylan bakışları arar dururum…





Veysel Kimene



Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



05.05.2012






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...