Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ!…


Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ!…


Gözüm ağlasa da silmezsin,
Gönlüm buz tutsa da bilmezsin,
Ellere bin gülücük bana gülmezsin,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

İlkbaharda bitti yaza kavuştuk,
Diğerleri gibi bu yıla da alıştık,
Sorarsın  diye eşe-dosta danıştık,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Yüzün ile  gözün çıkmaz aklımdan,
Dünyaya anlattım yoksun saklımdan,
Zemheri yeli bile silmez fikrimden,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Ayrılık hasreti tez biter sandım,
Kapıldı yüreğim toy gibi kandım,
Yüzünü görmedim yinede yandım,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Bakışların yetmişti, garip canıma,
Bir kez daha otur, gelip yanıma,
Harika sevdayı koydum kanıma,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Taşıdığım yük değil, sevdalık sesin,
El alem  bir çılgın, bir mecnun desin,
Kalbimde görürüm, bilmem nerdesin,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Ayrılıklar çoktur bende yaşadım,
Selamlar yolladım, haber yolladım,
Kalbe dolan o bakışları kolladım,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Rodos görmüş il gibi yıkıldım anla,
Bu günahkar kulu anlarsın zamanla,
Karşımda bulursam  belki bir anda,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Ad üstüne ad yazılıp ta silinmez,
Sevda öyledir ki gözle görülmez,
Dertler  yumağıyım ama örülmez,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Kıvılcım , düştü mü yakar kavurur,
Yıllarca sönmez de  çöle  savurur,
Kokun kalmış bende gönül avunur,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…

Acıları-hasretleri mevlâm mı yazar,
Silmez ki içinden, çok  derine kazar,
Ozanlar-aşıklar bundan şiirler yazar,
Seni çok sevdiğimi bilmedin hâlâ…



Veysel Kimene
Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


02.05.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...