Sensizliğim bittiğim gündür!…


Sensizliğim bittiğim gündür!…


Ayrılık koyma sakın  adını,
Sensizliğim bittiğim gündür,
Mezarımı kaz kendi ellerinle,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Uyutmuşum aşkın gözlerini,
Rüyada – düşte göreyim diye,
Yanında olmam yetmezdi bana,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Yakın-uzak yol olmaz sevenlere,
Pişmanlık yakışmaz gönül verenlere,
Terk edip gidilmez ömür serenlere,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Faydasız sensizlik yaşarken ölmek,
Bir mefta misali toprağa gömmek,
Bu kadar zormu dur bir kere sevmek,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Kirpiğin alnındaki kaştan ter almış,
Gözlerin ceylandan bir ilham almış,
Dün seninleyken bak sensiz kalmış,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Yaşamımın sebebisin bilirdim,
Çağırsaydın uzaya da gelirdim,
Gökyüzün den yıldızları indirdim,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Taşa yükle inan  çatlar ahım dan,
Atamadım çıkmıyorsun aklımdan,
Neler çekerim bu kara bahtımdan,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Muhtaç gönül, elin ile diline,
İtme beni sensiz yaban iline,
Nasıl kıyarsın dertli bülbülüne,
Sensizliğim bittiğim gündür…

Veysel Kimene
Sevda şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


13.05.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...