Gibiyim!..


Ay parlar ışığını senden alınca,

Güneş kıskanır, geceler oldukça,

Gönül on beşinde seni andıkça,

Aşkınla yeşeren fidan gibiyim…



Kaybolmak isterim gözlerinde,

Ararsan bulursun gönül dilinde,

Saraylar zindanlar senin elinde,

Zincire vurulan Kerem gibiyim…



Kapılıp takıldım güzel  huyuna,

Kovanı salıver düştüm kuyuna,

Halatı bırakma,  daldım suyuna,

Sevdan sularını yutar gibiyim…



Gurur edersen sevmedin derim,

Kalbimi bohçalar çeker giderim,

Bu sevda bizlere yaramaz derim,

Elleri boş kalan  aşık gibiyim…



Aheste bakışın biraz  bir  hoşta,

Deşifre ettirdim  yüreğin boşta,

Periler  misali  görüntün  hoşta,

Böyle güzelliğe kanar gibiyim…



Demir attı kalp, rüzgarına karşı,

Ezildim, yıkıldım bir yara karşı,

Senin bu sitemin  kimlere karşı,

Sanki bilmeceye dönmüş gibiyim…



Hasadını gör  ektin ta yüreğim de,

Başakları toplarsın günün birinde,

Yasaklar kalktı mı senin gönlün de,

Şimdiden bayramları görür gibiyim…





Veysel Kimene

Sevda şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.





16.05.2012














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...