Olmuyor beklemek yol verim gitsin!…




Sararmış yapraklara döndüm,
Dalından düşmeye üflemek yeter,
Sanki veremli kızlara döndüm,
Şifa bulmak için gülüşün  yeter…

Kalbim paramparça hiç bilmediler,
Yerine gül koydum sahte dediler,
Gözyaşım pınar oldu hiç silmediler,
Bakar kör olmuş görmez dediler…

Merdivenler  dayadım  göğe çıkmaya,
Yukarıdan    kuş bakışı  bakmak için,
Dervişler aradım mum- kandil yakmaya,
Seninle bir defa  çıkmak için…

Talih bana küsmüş neden arkası dönük,
Tepeme parklardaki kuşlar mı etsin,
Bana bakmıyor ki  gözünün  ışığı sönük,
Olmuyor  beklemek yol verim gitsin…





Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


12.11.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...