İstersen unutayım!...


Tülbent ini  bağla da,
Yine o suya gidelim,
Fayton bekler kapında,
Dünya batmış nidelim…

Koyunda kuzusu için,
Dağları deler meler,
Beni böyle öldürdü,
O memeler, o  gamzeler…

Hatırına gelmemişti,
Şimşek çakan gözlerin,
Bir bülbülü andırmıştı,
Dilden çıkan sözlerin…

Zehirleri denedim,
Derde deva olmadı,
Aşkın şifa olur dedim,
Gelip beni bulmadı…

Elini uzat bana,
Bir kez daha tutayım,
Sonra gidersen git,
İstersen unutayım...




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


20.11.2012




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...