Düşledim!...


Bir pınar düşledim,
İçinde ördekler vak vak desin,
Birkaç düzüne çocuk istedim,
Sesleriyle yer gök inlesin…

Bir sandal düşledim,
Mavi denizde asılmak küreklere,
Öyle destan yazalım ki,
Çok ders olsun yüreklere…

Bir gök yüzü düşledim,
Ayı sen ol dünyamın,
Masumca daldığım uykularımda,
En güzel karakter ol rüyamın…

Bir bahçe düşledim,
En iyi armudu sen, ayısı ben,
Tüm ağaçları söküp atalım,
Geçilmesin armuttan-gülden…

Bir yaprak düşledim,
Dört mevsim dalında olan,
Öyle birine tutkunum ki,
Her daim benimle, benimle olan…
  
Bir umut düşledim,
Yitirdikçe tekrar bulunan,
Tüm soruları atayım çöpe,
Hayatta tek sen ol sorulan…





Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


13.11.2012


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...