Gül gönderim kucak kucak!...




O çukurlara saklansam,
Emsalsiz gizler beni,
Gamzeler de   arasalar,
Bulabilen olmaz beni...

Markette gördüm seni,
Şeker-limon, kap-kaçakları,
Gene kime parlatacaksın,
Lamba şişesi bacakları…

Atlı   karınca  misali,
Döner   her  gün başım,
Gamzelere kavuşamadan,
Elliyi geçti yaşım…

İğne attım yere düşmez,
Yaptığın  yemek pişmez,
Pişerse aşkım pişer,
Sana bundan pay düşmez…

Kirpiğe kirpik eklenmez,
Böyle kırk yıl beklenmez,
Sendeki sağır kulaklara,
Sevda türküsü söylenmez...

Buzda dans ettiriyorsun,
Aşkım komik durumda,
Elveda  demekte varmış
Artık bana bu durumda…

Çalımları  bırak artık,
Döndürme köşe bucak,
Bir işaret ver gönlüme,
Gül gönderim kucak kucak…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


09.11.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...