Sende beni bulsana!...


Sigarayı bırak artık,
Kendini hiç zehirleme,
Bu kadar ömür yetmez,
Uzun yaşamayı dene…

Alkole hiç bulaşma,
Önü hoş sonu nahoş,
Kalbini güzel besle,
Aşkla olsun sarhoş…

Ellerini uzat bana,
Biraz elektrik alayım,
Şarjı zayıf kalbimin,
Senin ile dolayım…

Dilin dilime değsin,
Uhunu ver  yapışsın,
Coştur garip halimi,
Kırat ile yarışsın…

Esmersin bir güzelsin,
Eşin benzerin bulunmaz,
Kıblem olmuşsun bana,
Başka yöne durulmaz…
  
Buluşacağımız yer,
Tahta kale meydanı,
Oralara da gidemem,
Tutuşturursun her yanı…

Neden böyle güzelsin,
Biraz çirkin olsana,
Ben seni buldum sandım,
Sende beni bulsana…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


05.11.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...