Bir güzel sevik dedik!..


Şairlik başa düştü,
Elli beş yaşa düştü,
Bir güzel sevik dedik,
Ok attım taşa düştü…

Kazma-kürek elinde,
Satır-nacak belinde,
Bir güzel sevik dedik,
Naz yapar her seferinde…

Kırkında azanları dedi,
Teneşir paklar dedi,
Bir güzel sevik dedik,
Azrail yoklar dedi…

Kement attım düğüm çıktı,
Çok koşturdum suyu çıktı,
Bir güzel sevik dedik,
Görülmemiş huyu çıktı…
  
Dede boş ver peşim bırak,
İş var mı ki birde sorak,
Bir güzel sevik dedik,
Dedi yatma gel oturak…

Makas aldım, yanak kaştı,
Söyle dede yaşın kaçtı,
Bir güzel sevik dedik,
Hemen caydı  aklım şaştı…

Nazilliden basma aldım,
Yüz vermedi astar aldım,
Bir güzel sevik dedik,
Nafiledir  ortada kaldım…

Yalnız gönlüm yola saldım,
Camus gördüm suya daldım,
Bir güzel sevik dedik,
Yüzü  diye, aya daldım…

Böyle hep kafama taktım,
Kız beklerken, gelin çıktı,
Bir güzel sevik dedik,
Benim derken, elin çıktı…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


21.11.2012





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...