Aradım!...



O güzel gözleri, nerede buldun,
Zembille mi indirildin gökten,
İçinde kendim bulduğum,
Bir seni bir gözleri aradım…

Gözlerine bakıp öylece,
Daldığım günü  aradım,
Elimi  saldığım  şöylece,
Bir seni bir belini  aradım…

Dokunduğumda titreyen,
Yaslandığım da bir duvar,
Benim kuş tüyü yastığım,
Bir seni bir tenini aradım…

Bir resmin bile kalmamıştı,
Kalbimdeki yerine konsun,
Çekmeceleri karıştırdım da,
Bir seni bir resmini aradım…
  
Sık vedalaşmaların oldu,
Durdurulmaz çabalarla,
Elini uzatmaların vardı,
Bir seni bir elini aradım…

Değer verdiğim her şeydin,
Acım, kahrım, sade dileyim,
Kristal vazodaydı yercağızın,
Bir seni bir gülümü aradım…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


18.11.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...