Yine gelmedin!..



O günden beri daha bir kez göremedim,
Yan yana arkadaşlık düzeyine gelmedin,
Oldukça eski olan yakınlığımız neredeler,
Şaka bile olsa, bıyık altından  gülmedin…

Tabi seçki  yapacaksın hayatta hak veririm,
Tuhaf uzantılı akıntıya kapılmanı  istemem,
Coşkun  ırmak gibi çağlamadıysa yüreğin,
Alaycı bakış, tek - tük acımayla sevdemem…

Değerlerimiz kusuruna karşı bağışlayıcı,
Gülü seven dikenine katlanır demedin,
İçin de yaşatan, bendim, kahrına inat,
Karayağız  şu kalbimi neden sevmedin…

Aşkımın boyutlarını çok küçük gördün,
Yoğunlaştırıcı merceğinden geçemedim,
Karamsar tablolar çizmeme neden oldun,         
Yanlışım bende oldu, sevenimi seçemedim…

Doğu acısı hafif kalır yanında, sunduğunun,
Yazıklanmadan sürüp gitti bunu dilemedim,
Anlamsızlığa dek uzanır hislerimin, aynası,
Buğulandı buğulandı, elim varıp silemedim…

Her zaman gönül borcu duyarım aşkına,
Sayesinde gördüm, beğendim, bilemedin,
Her gün talihimden isteyip dilerken seni,
Katıksız inadınla kaldın, aşkı göremedin…

Madalyonun bir yüzü aynı, öteki si aynı,
Yüz göz ağartacak gram sevgi vermedin,
Merdiven dayadım göğün yüzüne bazen,
Bulutlarla yağsın dedim, yine gelmedin…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

10.03.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...