Ekledik!..

Ekledik!..

Perişan haline bakıp formül bulmaya çalışmaz,
Memurdur, verilen görevi eksiz yerine getiren,  
Savaşın kazanılması için gerekli her şeyi yapar,      
Sevgilinin yüreği eğride olsa, odur hamı yetiren…

Bende aşk yüzünden, alim olmadım ama arifim,
Okudum irfan sahibiyim, kuvvetli gözlemlerimle,
Her defasında, keskin kılıcı boyalı kınına soktum,
Taşıdım gerçeği, bu güne irfanımla, özlemlerimle…

Koynumdaki güvercini uçurdum çatısına kondu,
Nemiz kaldı bizim, tüm cihanı-arşı serdik yoluna,
Sonradan altından neler çıktı, türlü çeşit pürüzler,
Alem zevki-sefa iken, hüzün-keder serdik yoluna…

Bir de, aşkın nelere gücü yetiyor, görüyorsunuz,        
Saf yürekli avareye, türlü çeşit hitap gücü geliyor,
Aşkın o dilinden anlamayan kötü yürekliler ise,
Dilinden konuşulmadığından, aşkı eleştirip, eliyor…        

Olmadık öyle, içtenlik ve özveriyle, emek birleşti,
Lütfedip kerem buyurmasını dört gözle bekledik,
Zengin  adamla güzel hayat yaşama peşindeyken,
Yürek görülmez delikle dolu, biz yenisini, ekledik….


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

19.03.2015
(Şiirlerimiz hiçbir kişiye hitap edilmeden üretilmektedir..)





(Şiirlerimiz hiçbir kişiye hitap edilmeden üretilmektedir..)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...