Aklanmadı!..



Şarıl şarıl gözyaşı istedin,
Senden oldu, bak sellerin,
Ahımı aldın yarsız kalasın,
Varsın kuru kalsın ellerin…

Katılığı kimden aldın sen,
Sert sirkeysen su katalım,
Beğenmen senden gayrıyı,
Gönlünü eskiciye satalım…

O güzelliğin kalmaz sana,
Dönde bak anana-babana,  
Şalvar ile baseni saklarsın,
Yüzün görür türlü badana…

Gönül, gönül, gezmez idim,
Aşkınla bana tuzak kurdun,
Nişangahını iyi seçmişinde,
Beni yaman yerden vurdun…

Meyil verilip gönüller akar,
Bülbülüyüm has bahçenin,
Kanadım kırık azat eyleme,
Neye zararı var bu serçenin…

Şevke gelip yol gözlemeden,
Feryat - figan düştüm aşka,
Ferhat - Mecnun hali nedir,
Aşkın gördüm başka başka…

Aşkım ulu orta yerde gezdi,
Karşı yüce dağa saklanmadı,
Nelere bulaştırdın yüreğini,
Ne ettimse, kara, aklanmadı...    

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
18.03.2015
(Şiirlerimiz hiçbir kişiye hitap edilmeden üretilmektedir..)











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...