Gönlümün çabası!..

Gönlümün çabası!..


Kapandığım kule, gamzelimin acılarının,
Ve sökülemeyen varlığın, felaket, saadeti,
Onun, rahatlık havası, edası hep üstünde,
Benim ölçüm, Bihter ölçeği dokuz şiddeti…


Bıraktım  kendi dünyasını yaşıyor zaten,
Kuru fikirle, sonsuzlukta yuvarlanır, hep,
Anlamsız anlamsız bakarken böyle, aşka,
Aşk musikimizin zirvesine olmuştu  sebep…


Unutulmazlar arasında sayılır bazıları,         
Soğumamış  duran, ıssız kalmış yanağı,
Hislerim birbirine zıt, komedi - trajedi,
Dağılır istese, dokunuşla Örümcek ağı…


Tereddüt ünü anlıyorum, kaygısını gördüm,
Sanki göğü yaracak aşkım, bu neyin çabası,
İçimde fışkıran bana sunulmuş aşkın seyri,
Kanun koymuş, dilimin, gönlümün çabası…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


06.03.2015

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...