Tıkanma!..

Tıkanma!..

Değerli dostlar;
2014’ün içinde; Kızım, Elif Sena gül YENİCE(5.6 yaşında) ishal ve kusma ile karışık öksürüğe tutulmuştuydu, tedavisi bir taraftan  sürerken, çocuğa birden %80 otistik başlangıcı teşhisi konuldu!
(Bu tür hastalıklar; hamilelikte ultrason tetkiki ile bağırsak florasının düzensizliğinden ve de anne sütü ile beslenmeyip mama çocuğu olanlarda çıktığı)
Rapor falan derken, baya bir sıkıntı ve şok yaşadık!

Bire bir ilgi gerekiyordu, tüm zamanımızı ona ayırıyoruz, biraz moral çöküşü birazda, çocuğun durumu nedeniyle şairce bir şeyler karalama (Hobi)tutumuma ara vermek zorunluluğumdan, şairlik tıkanması yaşadım.
Minik kızıma rapor alma durumu ve rehabilitasyon tedavisi uygun görüldü ve devam ediliyor.
Bu konunun başlangıç tarihinden beri, evde ilgisiz bırakmıyoruz. Sürekli hareketleri kontrolümüz altında, izliyor ve alaka gösteriyoruz.

Tedavi sürdükçe ileri zamanlarda düzelebileceğini söylediler.
Bütün bunlar bana mazeret oldu ve dolayısıyla, iç dünyamda ve facebook sayfamda, şiir gönderisi ve yeni şiir üretimi yapamadım.

Buhranımdan tüm arkadaşlardan koptum,  şaşkınlık ve üzüntü ile arkadaş ilişkilerim  kopardım. Durgunluğum sebebiyle fa ce hesabımı dondurdum.
Ve bu tıkanmadan dolayı; Şiir bloklarım, fa ce sayfam belki uzun süreliğine boş kaldı taki; 27 Şubat 2015’te Önce Vatan Gazetesinde şiirim”Işıltı her kadına yakışır”  yayınlanana kadar, bunu görünce bendeki tıkanma yerine, şiir hobimin ayaklandı  ve bu vasıta ile yeniden  yazmaya başladım.
Artık aranızdayım.

Aranıza tekrar dönmekten çok mutluyum, beğenileriniz beni mutlu ediyor, beğeni kamçılarıyla şahlanan bir kıratım sayenizde.
Tüm alaka ve beğenilerinize teşekkür ederim,  buradan şiirimin yayınlanmasına katkıda bulunan değerli arkadaşlarıma da huzurunuzda minnet ve şükranlarımı sunarım.
Artık yeniden sizlerle beraberim.
Sizleri çok çok seviyorum.
Sağlıcakla kalın.
Saygılarımla…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

13.03.2015

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...