Yetmez aşılar!..

Çalgı - çengi, eğlence aramadım,
Bir den o gönlüne uğradı yolum,
Dedim ki: "Böyle güzel olur mu?"
Sanki kuğulu, göle uğradı yolum…

Can üfledi gözleri, ziftli, karaydı,
Candan sevip, kini uyuya koduk,
Aşkını  atına arabasına yükledim,  
Ben canı, başı kabak, yaya koduk…

Fevkalade hoş yüzüne hasretliğim,
Neşe, gülmeyi ipe dizdim kuruttum,
Diriltmek isteyen bir sevgisi yoktur,
Eski beni gömdüğüm yeri unuttum…

Acımı avutmaya lunapark yetmez,
Gülüşleri karşımda ip atlamalılar,
Kanat çırpması kesilmez iniltimin,
Bir delik çanak bulup atlamalılar…

Benliğimin parçası diğerini ararken,
Oda bana doğru yürümeye başlasa,
Kutuplar kadar uzaklığı, hasretliği,
Kızgın demir olup, yok etse, haşlasa…

Bana gelen daima onun soğuk ışıkları,
Ruhumun duvarına vurup, sade ışılar,
Bakıldıkça kanayan  hicran yarasına,
Türlü ilaçlar fayda etmez, yetmez aşılar…


Veysel
 Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
20.03.2015
(Şiirlerimiz hiçbir kişiye hitap edilmeden üretilmektedir..)







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...