Aşk evrenin anladığı tek dilidir, geri kalanı gürültü!..




Hayatta önemli olan dört soru vardır, sorulan,
Kutsal nedir-ruh nedir, uğruna yaşamak ve uğruna ölmek nedir?
Her şeyin cevabı aynıdır, yalnızca aşk,
O ilk aşkımdı benimde, yerin de!...

Beni saran şiddetli gönül yarası,
Birleşip özlem oldu.
Sonsuza kadar dua etmeyi deniyorum şimdi;
Metafiziğe yoğunlaştım,
Var oluş gerçeği ve anlamı!
Güneşin doğuşu ve yok oluşu,
Tıpkı gözleri!..

Onu ne kadar görkemli ve harikulade, mükemmel olarak görüyorum,
İçimdeki güzelliği çılgınca serbest bıraktım.
Aklımızdan geçenler nasıl açıklanabilir ki:
Bir kadının iç çamaşırının tene, meleğin kanatları gibi nasıl dokunduğunu.
Gökyüzüne bakarken görülen, o parlayan yıldızları aklıma getiren,
Yanaktaki gamzeleri!…

Aşkın aptallığı hiç sınır tanımıyor, bu yüzden, her şeye olan ilgimi kaybettim, her şey sıkıcı ve Önemsiz geliyor.
Işıl ışıl görüp te hala hissettiğim, gözlerinden bir kurtulsam,
Arınmak istediğim bir suç gibi, kimseye bu sırrımı veremem, vicdanımda yer etmesini İstemiyorum…

Sınırları nerede sonlandırmalı, ama bununda kuralları var:
Bir santim geri kalırsan, bir kilometre geri kalırsın…

Günlerimi öyküler, şiir ve kitap yazarak geçiriyorum,
Akademik bakış açım şimdilik böyle…

Hayat tercihlerimizin toplamı değil midir? Tercihim aşk olduysa; paradan ve kudretten daha Önemli değil mi?
Bana önem verse, anılarım hep öpüşse.
Hayatımı hep sokağa atıyor, benim korkum haline geldi;
Atamadığım-satamadığım, düşüncelerimi bir sonuca bağlarsam; zayıf zihnimin işlediği,
Rüyalarımla desteklediğim, üst perdelerde bitiremediğim, kendi sahnemde  bir rol, bir inanç…

İçin de boğulduğum, onu tamamen kaybetme düşüncesi, ya duygularım  ihanet ederse,
Bu ise dayanılmaz bişi!
Çözülmesi gereken içsel bir sorun oldu, değişse çok geç olmadan, kalbini açsa değişse!
Dese; “Bütün bunların bir sebebi var;
Aşk evrenin anladığı tek dilidir, geri kalanı gürültü!..”

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


02.03.2015





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...