Sen sevene kadar!..



Sen sevene kadar!..



Manisa’ya kar mı yağmış?
Benim aşkın ondan beyaz,
Her kesin baharı varken,
Doğmadı gönlüme bir yaz..


Dondurma gibi erimeye benzer,
Tükeniyorum yar şu sevdanla,
Kar, dondurma örneği bahane,
Duy-işit, gör halimi, bak anla…


Ters çevirme, külahında kalayım,    
Yere düşürürsen, çiğneyenler olur,
Her kesin, farklı sevdası var ama;
Gönlüm daima, seni sende bulur..


Seni yaşamadan tüketme ne olur,
Aşk ateşinin altındayım eriyorum,
Buzdolabına konup bekletilebilsem,
Soğuk gerek bana, ben yanıyorum…


Seveni seven anlar, anlarlar sevdalılar,
Kalp kalbe sinyallidir, görünmez radar,
Senin kalbine soruyorum, bu halim ne?
Yanam mı-donam mı? Sen sevene kadar…





Veysel Kimene
Sevda şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
06.04.2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...