Bilmedim ki!..



Bilmedim ki!..


Bana bayram deme dostum,
Bayram nedir, bilmedim ki,
Aşktır benim derim-postum,
Bayram kimin, bilmedim ki…

Sevda yükü ağır gelmez,
Çok severim, kimse sevmez,
Sözlerim gönlünü çelmez,
Bayram niye, bilmedim ki…

Yıllar geçer hep coşarlar,
Bir hedefe  bak koşarlar,
Bende yalnızlık taşarlar,
Bayram neden, bilmedim ki…

Elim attım on beş kuruş,
Cebim delik yok beş kuruş,
Felekten de tersten vuruş,
Bayram nasıl, bilmedim ki…

Tarla tapan dersen onda,
Kese, çıkı  hepsi donda,
Şans- talih bir kez konda,
Bayram bilsem, görmedim ki…

Aha, üç atlısı, beş katlısı,
Sahiller dolu beş  yatlısı,
Aşktır bence en tatlısı,
Bayram tatsam, bilmedim ki…

İnek, iki öküz, birde saban,
Miras  koymuş sana baban,
Tarla var mı neylesin şaban,
Bayram görmem, bilmedim ki…

Hatır soranların olsa bari,
Şu koyna vermediler yari,
Ben ağlarım ben, zari zari,
Bayram derler, bilmedimki…

Anam yok ki halim bilse,
Gelip bir kez terim silse,
Kapım açmaz oldu kimse,
Bayram kime, bilmedimki…

Açtım-yumdum, gör emanı,
Başım da sevdanın dumanı,
Yaşanan onsuzluk zamanı,
Bayram gelmez, bilmedimki…

Yaşım altmış, geçti gitti,
Hayallerim uçtu bitti,
Sevdiklerim bir bir yitti,
Bayram mı edem, bilmedim ki..




Veysel Kimene
Sevda şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
24.07.2014

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...