Hem irkildim!..






Köyünde ulu bağlar,
Dereleri, sulu  çağlar,
Köylü kızın vurduğu yer,
İçten içe durmaz ağlar…


Bu derdim geldi başa,
Bakmaz oldu inan yaşa,
Siper oldu benim gönül,
Kalbe  gelen her bir taşa…


Dertlenirim, zaman zaman,
Beyni duymaz dolu saman,
Aşka kapılmış tüm gönül,
Sabah-akşam söyler aman…


Yıllar geçse sevda solmaz,
Ne yaparsın onsuz olmaz,
Yalnızlığa zincirlendim,
Çömlek boş, sevgi dolmaz…


Ektiklerini, biçen bilir,
Gelip-geçen, göçen bilir,
Aşka kör gözle bakmasın,
Yanan bilir, sönen bilir…


Onun dudak an zer  balı,
Kırdı bende her bir dalı,
Ah etmesem, aşkı zaten,
Yükledi benim,  vebalı…


Bir zaman bülbül dildim,
Ah sevdim, dilim sildim,
Aşk suskunluğu yarattı,
Hem yıkıldım, hem irkildim…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



23.12.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...