Sana göre seni andım, bana göre bir deli sevdayı!…..


Saat 12.45 ve günlerden cumartesi,
Leyla ile Mecnun dizisinin tekrarı,
Kendimi buluyorum sevdalı kalplerde,
Dizi izleyim yada bir film, aşk her yerde…

Tıpkı senin gibi, zamanın en küçük biriminde,
Bulunmadığın  yer yok ki, anlayabilsen beni,
Bazen bir Ceyhun Yılmaz’ın şiirinde bulurum,
Bazen Yılmaz Erdoğan’ın manâlı sözlerinde…

Dün dost kitapevinden aşk kitapları aldım,
Okur, okur içinde seni görürüm cümlelerde,
Esmere sevda anlatması ne kadar zor imiş,
Bazısı seni seviyorum der geçer oysa ben…


Evet lafını çok duyuyorsundur  değil mi?
Sadece ben dediğimde duyuyorum, eveti;
Bu kadar zormuş sana söyletmek cazibem,
Bu kadar zormuş fetih etmek yüreğini…

Ama cazibem zor olanı başarırsam bir gün,
Sevdanı tadarsam iliğime kadar, kanımda,
Uzakta olsa hissedersem bana duygularını,
Sesini duymasam da, hayalinle mutlu olurum…

Cazibe dizisi başlamak üzere, bu benzetme biraz,
Kızma mutlu oluyorum işte, ne bileyim kendimce,
Aynaya bakarken aynanın öteki tarafına geçersin,
Bir masal dünyası ya; İşte öyle gibi bir şey mesela…

Hani  İsveç çakısı vardır açarsın çok amaçlı,
İşte ona benzetirim  on parmağında on hüner,
Derler ya:”Hükümet gibi, devlet gibi kadın” diye,
Emsalsiz oluşundur  zaten seni seçmeme sebep.…

Bu gün yine seni andım, diğer günlerden farkı ne?
Yalnızca seni andım sana göre; Farkı ruh ve yaşamdı,
Adın bile cezbediyor andıkça, esmerliğinse cabası,
Sana göre seni andım, bana göre bir deli sevdayı…..


Yazan Aşık:
 Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...