Benim etkilendiğim şeyler!...


Benim etkilendiğim şeyler,
Kaderimde yaptıklarımdır,
En büyük hatam ne dersen,
Severek ona taptıklarımdır…

Sexi kontrol altında tuttum,
Sevişirken yalanlarını yuttum,
Böylece  beni binkez uyuttun,
Yalancının birinimi sevmişim…

Esrarengizsin gözkamaştırıcı,
Şova gerekyoktuki bu gecede,
Sana yalvararak anlaşmıştıkya,
Ayrılık konusuna girmemede…

Aman tanrım bu nasıl ceza,
Seni benim sandım hakeza,
Benim için aşk değil bu kaza,
Gerçek artık psikopat olduğun….

Neden çıplaksın herşey ortada,
Hakikat bile bu kadar değil ki,
Boşa paralamışım ben kendimi,
Seninle ilgili gerçeği bilemedim ki…

Çok üzgünüm yok başka seçenek,
Boşaymış aşkına bunlarca emek,
Karşında olmuşum şaşkın bir inek,
Evet artık vedalaşmalıyız ne diyek…

Bir yıldır sex yapamadık bu ne,
Fobilerin varsa cinsel olarak de,
Çare bulunur derdini söyleyene,
Yeniden aşkı yaşarız biz seninle…


Veysel Kimene
Sevda şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


29.08.2012







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...