Beklemekten öldüm bittim!…


Pencere önünde bekledim,
Bir gün ola geçersin diyerek,
Sevdiklerine de karıştım ki,
Belki beni seçersin diyerek…

Yüzün benden çevirme,
Hasrete dayanmaz yürek,
Arada bir uğra sokağımıza,
Hiç değilse yüzün görek…

Selam bile yollamadın,
Eşten –dosttan sorarım,
Eller seni sevmez iken,
Ben bu aşktan yanarım…

Elma yanak kime saklı,
Benler sayılıdır aklımda,
O gamzeler söyle kimde,  
Binbir güzele baksamda…

Dudakların hoş gözükür,
Öpülmeye değer olmuş,
Kaşa-göze kalem çizmiş,
Özlediğim  resim buymuş…




Etme gülüm gözüm sende,
Birkez  öpücük versende,
Buluşalım tek bedende,
Bilirmisin  bu kederimde…

Kaç yıl daha bekletirsin,
Çıra gibi yandım tüttüm,
Pencereye yapıştım bak,
Beklemekten öldüm bittim…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


12.08.2012





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...