Yavrusunu kaybetmiş koyun gibi meliyor!….


Düngece bendeki resmine baktım,
Akreple kurbağayı hatırlattı bana,
İkisi dost olmuş yanlış yapmış baksana,
Dere kenarına gelmişler, akrep demiş:
“Beni karşı kenara geçir sırtında emi,”
“Söz sana sokmam zehirli olan iğnemi,”
Orta yere gelince basmış iğneyi derinden,
Kurbağayı vurmuş en zayıf bir yerinden,
“Hani söz vermiştin “demiş “Beni sokmayacaktın,”
“Benim gibi dosta bunu hiç yapmayacaktın”
Akrep gülmüş kurbağanın sözlerine birden:
 “Söz verdim ama ben ““Akrep im söz veremem, zira bu karekterimden”
Kurbağa anlamış hepten, seçmiş dostunu akrepten,
Kaybedince anlamış olmazmış dost Akrepten…

Bende kanmışım , nasıl bak yanılmışım.
Aramışım aşkı senin gibi akrepten,
Şimdi  ise bak,
Böyle oldu güzelim,
Ne yazık ki gönlüm  çalımlara geliyor,
Kanmışım bak aşkına,
Yavrusunu kaybetmiş koyun gibi meliyor….



Veysel  Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



29.08.2012


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...