Bir sevmedin sevgilim!…


Sevdan yine tavan yaptı,
İzleyicisi fazla diziler gibi,
Ama bendeki sensizlikse,
Sendeki nedir sevgilim…

Kırkına dayamışsın,
Evde yalnız kalmışsın,
Pencereden bakarken,
Gördüğün nedir sevgilim…

Üstün başın dağınık,
Kafan karmakarışık,
Herkes bir küs-barışık,
Kimle kavgan sevgilim…

Kapın önünde dolaştım,
Çamurlara bulaştım,
İte- çakala dalaştım,
Görmedin mi sevgilim…
   

Aklım sende gezerim,
Marketlere giderim,
Seni yanımda sezerim,
Sen bilmezsin sevgilim…

Aşktan başım dumanlı,
Sevdam sana fermanlı,
Sandım seni Kaman’lı,
Sen nerelisin sevgilim…

Baş örtünü kime verdin,
Alan değil, sensin derdim,
Uğruna sevdamı  serdim,
Bir sevmedin sevgilim…


Yazan Aşık:
Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...