İsmin gibi hicransın!...





Görmediğim günler çok,
Gözüm bekler kapıda,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Hayâl olacak  şeyler,
Neye yarar söylesene,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Kahırlı günlerdenbana,
Hatıra kalan nedir bil,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Çok ince bir hesap var,
Aşkı bilmeyen anlamaz,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Dünya malına meyletmem,
İstediğim tek sensin,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Allahın verdiği emanet,
Aşkın bana keramet,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Günah işledim belkide,
Nefsim bana galip geldi,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Hergün sabah kalkınca,
Söylenen kalpten ismin,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Çünkü sevgiliyi kavuşturan,
Kalp kazanmaktır  bilirim,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...

Sabır aşkın temelidir,
Benim aşkım ebed idir,
Yıllarca hergün bana,
İsmin gibi hicransın!...


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...