Bu güne kadar!...


Duyduğum tüm hisleri bir başkasına,
Kesinlikle duymadım bu güne kadar,
Söylenecek onca lafları zor buluyorum,
Oysa kadınlar tanıdım bu güne kadar…


İnanamıyorum ne kıskanç kadınsın yahu,
Endamın baş dönderiyor o  gözlerin ahu,
Kraliçemsin selvi boylumun  adıdır banu,
Görmedim  can yakan bu güne kadar…


Çıkmazlarıma çare bulunmadı bir bir,
Feride, lale, belkıs, yada  ismin binbir,
Ne olursan ol dön beklediğim sendir,
Bilemedim adını bu güne kadar…


Saçlarını sarıya boyatma öylece kalsın,
Uzun saçlarınla bana bir başka dünyasın,
On yıldır uzattın muhakkak bırakmalısın,
O taramayı istediklerimdi bu güne kadar…
   

Ne zaman evleniyoruz, nezaman balım,
Sabahın beşinde soruyorum  gülüm dalım,
Sevgiyi anlatamayan biçere budur halım,
Çok geç kaldım ben bu güne kadar…


Annem öldükten sonra iyice yalnız kaldım,
Muntazam hayat içinde evlenmem lazım,
Örgülü saçlı çirkin basit kızın babası kazım,
İkna edemiyorum ki  bu güne kadar…


Bir felaket kızbuldum allah sabır versin,
Birde bakmışsın hemen evlendik dersin,
Biz mutlu yaşarken düşmanlar gebersin,
Muradım olsun istedim bu güne kadar…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...