Ramazan ayında!...

Ben bu kadar lanetli kulmuydum,
Sofram domatesten başka görmedi,
On yedi gün oldu Ramazan ayınada,
Kapımı açıp halimizi  soran olmadı…

Bereket dedik te Ramazana sarıldık,
Gönlümüz kırgın eşe dosta darıldık,
“BİMER” dedik devlete de sarıldık,
Oda bizden kırk dereden su ister…

Omzumuza küse küse büküldü,
Gözyaşlarım beşer onar döküldü,
Yavrulara baktım çiğerim söküldü,
Aciz kulum biçare oldum  ayında…

TV’lerde izledik çeşit çeşit aşları,
Gören olmaz garip olan başları,
Ramazan ayında dökülen  yaşları,
Görülmeyen  lanetli kulmuyduk…

Borç lar yükünün hamalıyım yıllarda,
Ekledim-katladım rabbim görür anlarda,
Hızır yolu şaşırtırda belki bize yollarda,
Gözlerimiz yolda kaldı da  görmedi…



Sabır verdin işim aşım neden olmadı,
Dolapta boş yer çok içi erzak dolmadı,
Alacak hesap istedi de canım almadı,
Göreceğim bumuydu benim dünyada…

Şükür ettik rabbim diye diye hüdaya,
Bolluk görsek idi ne gerekti  nidaya,
Ana-baba yoksa el açarsın mevlaya,
Oda bize sahip çıkacağı  bulmadı….


Veysel Kimene
Sevda Şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...