FBI!...


Fakir Bir İnsan,
Aşkta da bir FBI,
Yaşamda da FBI,
Çünkü ben bir FBI…

Yalnızlığa mahkumum,
Ayrılağa dersen aynı,
Kalbim hep aldatıldı,
Çünkü ben bir FBI…

Sınavları geçemedim,
Sevdiğimi seçemedim,
Aşka fiyat biçemedim,
Çünkü ben bir FBI…

Gönül böceğim kuştu,
Elime konmadan uçtu,
Onu sevmek  bir suçtu,
Çünkü ben bir FBI…

Bekledim yıllarca neden,
Zaman sınırını görmeden,
O farkettirmeden gelen,
Çünkü ben bir FBI…

Çarptı beni şok onda,
Her türlüsü bok onda,
Anladım bak sonunda,
Çünkü ben bir FBI…

Mesaj iletmeye çalıştı,
Neden kalp ona alıştı,
Benimkisi ani bir dalıştı,
Çünkü ben bir FBI…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



29.08.2012




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...