Söz geçmiyor gönlüme!.




Acılarım, ah acılarım,
Tükenmez sancılarım,
Dert sade kazançlarım,
Söz geçmiyor gönlüme!.


Ah maralım,  maralım,
Kaşı-gözü hep karalım,
Çareni de kime soralım,
Söz geçmiyor gönlüme!.


Gördüğüm günden beri,
Silemem ki ben  kederi,
Gönlümde var minderi,
Söz geçmiyor gönlüme!.


Aşka  hiç yanmasaydım,
Sevmesem dayansaydım,
Başka şeye bulansaydım,
Söz geçmiyor gönlüme!.


Dayan artık kalp dayan,
Yok tur  hiç aşka doyan,
Arş titriyor yok ki duyan,
Söz geçmiyor gönlüme!.


Cevap vermez hallerime,
Dert yüklüyor bedenime,
Yıllarca bekletti birleşime,
Söz geçmiyor gönlüme!.


Yaralasan beni candan,
Acı yüklense bir yandan,
Çıkarma beni dünyandan,
Söz geçmiyor gönlüme!.


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

27/09/2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...