Neşeliyim ben neşeli!..





Neşeliyim  ben neşeli!..
Ben bu aşka düşeli,
Neşeliyim  ben neşeli!..
Ben sevdana düşeli!..

Bendeki boşa kedermiş,
Aramadan nasıl gelmiş,
Yalnızlık bak tükenmiş,
Neşeliyim  ben neşeli!..

Sendeki aşk ne güzelmiş,
Dağlar ardından gelmiş,
Dünya eğrilesi düzelmiş,
Neşeliyim  ben neşeli!..

Gün, güne dolanırken,
Yerde gökte aranırken,
Demeyin sakın  erken,
Neşeliyim  ben neşeli!..

Madem sevgiye açtım,
Neden yalnız dolaştım,
Daha dün tek kulaçtım,
Neşeliyim  ben neşeli!..

Geldim aşkın yaylasına,
Günüm doğdu sılasına,
Şükür doğuran anasına,
Neşeliyim  ben neşeli!..

Desem ki  aşk boşluktur,
Demeyin   nahoşluktur,
Yaşanmamış  hoşluktur,
Neşeliyim  ben neşeli!..

Türküler bile  karışıyor,
Ozanlarsa hep yarışıyor,
Aşkları çözüp  dolaşıyor,
Neşeliyim  ben neşeli!..
  
İlk adımla, başlar işte,
Huzur aran bu gidişte,
Belki derler bak enişte,
Neşeliyim  ben neşeli!..

Devrilmişler var arada,
Erenlerde var murada,
Bende şimdi bak sırada,
Neşeliyim  ben neşeli!..




Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


 26/09/2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...