Yerinden oynadı!..





Neler düşünüyorsan, beni  aklına getir,
Mazlum  gözlü kalbimi,  kendine getir,
Gün batmadan, günüme kendini getir,
Akıl bende değil, yerinden oynadı!..

Yavru  kuşlar  misali yuvasını bekledim,
Mor sümbül saydığım, hüznü yükledim,
Elem olup bitersin, ben neyi denkledim,
Akıl bende değil, yerinden oynadı!..

Verecek  hiç bir şey yok, yürekten başka,
Uzatsın ay aydınlığını,  beklemem başka,
Lal olsun dillerin, söyleme, aşktan başka,
Akıl bende değil, yerinden oynadı!..

Kimse değildim ki, aşkını  bilmeden önce,
Aklın gözüyle baksaydım, sevmeden önce,
Nice dokunuş vardı, şaşırakalmadan önce,
Akıl bende değil, yerinden oynadı!..

Rüzgarlar bile, en güzel hayallerimi sildirir,
Bırakmaz  sevişmeye, düşüm den de,  yitirir,
Rengini bulduğum aşk demini, hemen bitirir,
Akıl bende değil, yerinden oynadı!..
  
Karşımda yoksun, şimdi masada boş tabak,
Lokmalar  boğaza  düğümlenir, dön de bak,
Gitti gidiyor aklım, dönmez ki geri, hale bak,
Akıl bende değil, yerinden oynadı!..


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. 

21/04/2019


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...