Şimdi kimlere kaldı!..






Aşkının bedenimde yarattığı depreme rağmen,
Taptaze ve neşeyle bakıyor  aşkına,  kalp hala,
Muhteşem güzelliği sunuyor eski şarkılar gibi,
Masalda mıyım, aşkta mıyım anlamam hala..

Rüzgar senden yana, bu kadar çok avantajla,
Şahane gözlerin,  ışıl ışıl süslenmiş kaşlarla,
Nereye gideceğim yol yok, derin ses ver içime,
Tek kaldım gölgende, duyduğum inançlarla...

Kurulduğum aşkına, ben nasıl tutunayım,
Çırpınan yüreğimin, hiç olmuyor yurtları,        
Ne yapsam sürekli en başa dönemiyorum,
Güne değen saçını saç bağra yeşert umutları...

Ruhumu dayanılmaz hasretin sardı, bilesin,
Varlığın bana yetmez iken, karıştın hayallere,
Ne yana baktıysam, orada buldum, ben lesin,
Düşünceleri gülüşünle besledim, bak niyetlere...

Koklayamadığım ve hasbihal edemediğim sin, 
Güneş ışığına çıkayım derken, geri dönüyorum,
Kalbine  seslenmeye ne yapmalı, aç pencereni,
Buğulu cama adın yazıp, hislerimle övüyorum...

Ne kaldı elimde, onca sararan zamandan başka,
Maviş gözün ışıkları için de, kaybolup gidenim,
Tenine dokunmak vardı, üç kulaç ötemde misin,
Ömür dallarım silkelendi, tek sevmekti nedenim...

Lambasız gecelerimizi düşün, değmedi mi dil dile,
Ay’da bizim elimizde, yıldız da, hayalinde, seni bil,
Yokluğunun haykırışı gidişle, aklım senin peşinde,
Mavi gözlü hırçınım, neye ait olduğumu hisset, bil...

Elimde kalanları, gözümde ki doluluğum da gör,
Hasret bahçesinde, bitmeyen, gözdeki ıslak kaldı,
Dağılıyor gecesinde, sıkıntıyla, hüznün öteki yüzü,
Gözlerimin önüne gelen yüzün, şimdi kimlere kaldı...

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


 22/04/2019







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...