ANGORA

Memuriyet yıllarımda Ankara/Kızılay semtinde bulunan Arkadaş Kitap evi ile dost Kitap evinde hesabım var dı, 6 ay taksitle istediğin kitap, dergi v.s alıyordum, bir form doldurup iş yerine onaylatınca istediğini al ve taksitle öde, halende devam ediyor sistem ancak Arkadaş kitap evi yerinden taşınmış!..

1993 yıllarında kitaba olan merakım artmış sürekli kitaplar alıyor kendimi geliştiriyordum.
Bir gün Dost Kitap evinde; Ali Püsküllüoğlu'nun ANGORA-Yeni bin yıl sözlük setini gördüm ve aldım o gün bu gün kitaplığımda çok faydalandım halende faydalanıyorum..
Çocuğumun İlk-Orta-Lise okul dönemlerine çok ışık tuttu..
Benim asli çalışmalarımda da rehberim oldu!..

Tavsiye ederim her eve her kütüphaneye lazım..Değerli bir eser ben 6 ay taksitle almıştım o dönemde...
Yıllar çabuk geçiyor ve bir an paylaşmak istedim!..

Her okula her eve her meslek grubundan olanlara gerekli bir dil hazinesidir.

Doğrudan temel gereksinmeye karşılık olan bu eserler, sözcüklerin karşılığını anında öğrenmek isteyen 7'den 70'e herkesin temel başvuru kitaplarıdır.

'' İnsan okur, anında öğrenmek ister'' düşüncesine sahip olan herkesin, yaşamında bir büyük boşluğu, Yeni Bin Yıl Sözlük Seti dolduracaktır.

İçerik:




Türkçe Sözlük 45.000 Madde,150.000 anlam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...