Sızı,sızı!...


Sevdan ezdi, fakir kulu,
Yıktı gitti, kaldı sızı, sızı,
Sırtına aldı, onca yükü,
Dizinde kaldı, sızı, sızı…

Hesap tutmaz, çağ değişik,
Gönlüm bilirim, el değişik,
İstemiyor ah, yar değişik, ,
Arar yürek, sızı, sızı…

Körpe bebe, yaptı beni,
Dize koydu, dövdü beni,
Dışladı da, kovdu beni,
Anar başım, sızı, sızı…

Çivi, çivi üste, çakılmaz,
El ağzına, öyle, bakılmaz,
Gülüp de, kına, yakılmaz,
Düşündükçe, sızı, sızı…

Şarap içmem, sarhoş oldum,
İç boşaldı, sevda doldum,
Hayret ettim, nasıl buldum,
Anlar sanma, sızı, sızı…

Ne yaparsın, kendin bilmez,
Bakar durur, gerçek görmez,
Sen seversin, oysa sevmez,
Tüter duman, sızı, sızı…

Kapım açık, gelmedin ki,
Seven yürek, bilmedin ki,
Sevdik ama, görmedin ki,
Yanar durur, sızı, sızı…

Söyle bana, kimsin nesin,
Sen sevildin, bak bilesin,
Sevda neymiş, bir göresin,
Bekler durur, sızı, sızı…

Pirinçten taşı ayıklarım,
Gece-gündüz sayıklarım,
Yollarına ben bakarım,
Dönmez gitti, sızı, sızı…



Yazan Aşık:

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...