Hiçbirşey zor gelmedi bana!..


Yokluğuna yokluk kattık,
Varlığına ise hasret yattık,
Senin gidişin kadar,
Hiçbirşey zor gelmedi bana…

Şişedeki  son  damla  gibiydin,
Tüketmekten korkan biriydim,
Senin gidişin kadar,
Hiçbirşey zor gelmedi bana…

Hiç pişmanlık yaşamamıştım ben,
Bütün keşkeleri söyletensin  sen,
Senin gidişin kadar,
Hiçbirşey zor gelmedi bana…

Şehveti karıştırmadım o  anlar,
Sevmezse gönül aştan ne anlar,
Senin gidişin kadar,
Hiçbirşey zor gelmedi bana…

Sinemde oturacak sandalyen olmadımı,
Aşkın niye misafir hiç kalıcı konmadımı,
Senin gidişin kadar,
Hiçbirşey zor gelmedi bana…
  
Sevdandır gezdiren yer yer beni,
Eğer aşkın bitmişse yer yer beni,
Senin gidişin kadar,
Hiçbirşey zor gelmedi bana…

Sevenlerin karşısına iki yol çıkar,
Biri seni yakar, diğeri beni yakar,
Senin gidişin kadar,
Hiçbirşey zor gelmedi bana…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


09.09.2012



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...