Dertlendim yine!...


Rüyamda beklerken karşımda buldum,
Hasretine yanan bir mecnun kuldum,
Seni görünce yalnızlıktan kurtuldum,
Bu akşam yeniden, dertlendim yine!...

Gamzeler çağırır kuş konsun yanağıma,
İçimden ses gelir bin öpücük dudağına,
Saçların dolanır beline elindeki tarağına,
Bu akşam yeniden, dertlendim yine!...

Gülüşün şekerpare ve kanatlar butlar,
Ben yanında değilken bak neler kutlar,
Bize engel oluyor zalim bir sürü kurtlar,
Bu akşam yeniden, dertlendim yine!...

İnsan aşkı sendemi yaşamalı görmeli,
Omuza bir el diğerini belinemi  sarmalı,
Bendeki bu arzu sende varmı sormalı,
Bu akşam yeniden, dertlendim yine!...

Çağırdında gelmedim mi  yoluna,
İstedinde girmedim mi hiç koluna,
Diyorsanki  sen yoluna ben yoluna,
Bu akşam yeniden ,dertlendim yine!...

Sarıl kızım sarıl bana nasılda coşarım,
Tay neki ben  kırattanda hızlı koşarım,
Zaten sevemezsin bilsem de şaşarım,
Bu akşam yeniden, dertlendim yine!...

Adın güldeste olsun soyanın saylam,
Seninle bir dakika bir ömür bayram,
Yüreğime lazım oldu bir buzlu ayran,
Bu akşam yeniden, dertlendim yine!...

Günahım ne sen orada ben burada,
Bekle dersen  hep beklerim  sırada,
Gamzeleri  tozlandırma varım orada,
Bu akşam yeniden, dertlendim yine!...

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...