Olsun!...


Gamze toprak, yanağın bahçem olsun,
Sevdamı ekeyim, aşkımı biçeyim ben,
Yeşertmek se  yerinde hedefim olsun,
Öpücüklerimle hep  gübrelesem ben…

Hüsran biçmemek için hasret ekmesek,
Yaşıyorken coşkulu, ben yanmalımıyım,
Dağlardan ötelere  sen –ben  gitmesek,
Sen orada ben burada böyle kalmalımıyım…

Merhametli bir kalp acıyı ekmez yüreklere,
Güzelliği  saçan gözlerde parıltı görmeli mi,
Sevda denizinde birlikte  asılsak küreklere,
Kipriğin ok, kaşların kalem hep sürmeli mi,

Hafif meltem ile havalarımız serinden olsun,
Mum alevi gibi ağır yanar dururum  öylece,
Benlerinse bana aşkımı koruyacak sur olsun,
Bazende  alayım  buse  gözlerinden böylece…

Laftır  dediler her zaman aşka bir de bana bak,
Sakın inanma onlara, yalnızca sevilmeye bırak,
Kuzeyden - güneye nere de ne aşk dön bir bak,
Birazda  sevmeyi  denesen  ne olur  inadı bırak…
  
Aşk  neyledi  beni  üfleyip te ney eyledi,
Bir ozanın elinde saz dilinde söz oldum,
Hallolmaz bu  aradaki mesafe zor eyledi,
Hayatta  yenilmez  değil pes etmez oldum…

Ne zaman bir yabancıya bakarsa gözlerim,
Ağlamayla cezalandırıldım hep ağlamayla,
Nasıl aşık oldun diye bana sorarsa sözlerin,
Zalim kader beni  şereflendirdi ağlamayla…

Mayamıza koydum bu cevheri tutarsa diye,
Kurusun dikenler açacak bir sürü gül olsun,
Dersenki  boşadır bu çaban hiç yorulma diye,
Vazgeçmem senden bu aşkım bana son olsun..



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



29.09.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...