Aşk bir sen bir ben birde bebek!…



Bilmezler bunu yalnız yaşayanlar,
Yer içer yatar büyütür göbek,
Hayat denen oyun üç kişilik oynanır,
Aşk birsen bir ben birde bebek…

Yüzünü senden alır huyunu kökten,
Aramıza katılır emirse   gökten,
Sen gibi  doğarki teni ipekten,
Aşk bir sen bir ben birde bebek…

Anne dedi baba dedi coşturdu bizi,
Elimizden tutupta bir etti ikimizi,
Varda – yokta dindirecek acımızı,
Aşk bir sen bir ben birde bebek…

Tahlil sonuçları ki ilk müjde odur,
Eğer talih dilersen bekleme budur,
Biraz yerinde zıpla, birazda  kudur,
Aşk bir sen bir ben birde bebek…
  
Bekle baban birazdan eve döner,
Hazırladıklarımı hepberaber yer,
Dedinmi babaya birde öpücük ver,
Aşk bir sen bir ben birde bebek…

Anladık aşkın masalını pembeli,
İnsan önce yaşamayı  sevmeli,
Mutluluksa emeklere değmeli,
Aşk bir sen bir ben birde bebek…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...