Oğlum bak git!...


Kestane misali yarım yarım yarıldım,
Kırıcı sözlerine küsmedim de darıldım,
Taşlar-gaflar ile istenmedim yerildim,
Yetmedi de diyorsunki oğlum bak git…

Sahan da koştum  ilk onikiye girmedim,
Ofsayt  oldum da  gol atmayı bilmedim,
Ter  indi gözlere aşk formana silmedim,
Yetmedi de diyorsunki oğlum bak git…

Manav idim kavun - karpuz kestim  ham çıktı,
Birkez sevdalandım  aşkın bedeline  zam çıktı,
Birlikteliğimizi beklerken eksen şaştı gam çıktı,
Yetmedi de diyorsunki oğlum bak git…

Hasır  altı  yaptın sevgimi  görmezden gelerek,
Yüz defa alay  ettin gönlümle sevdiğimi bilerek,
Yinede vazgeçmedim sünbülüm gülüm diyerek,
Yetmedi de diyorsunki oğlum bak git…

Sana  zalim demek gelse içimdem demem ki,
Değişir diye bekledim hata yaptım bilmem ki,
Bu gidişle  başka aşklar bulacağın görmem ki,
Yetmedi de diyorsunki oğlum bak git…

Bari sen yapma dedim dedim dinletemedim,
Hepsi  iki  kelime seviyorumu söyletemedim,
Roman yazdım şiir yazdım aşkı öğretemedim,
Yetmedi de diyorsunki oğlum bak git…

Oğlum bak git diyorsun halâ ısrarlı ve kararlı,
Oysa  bu aşktan tek çıkan sen olursun zararlı,
Yine boş ellerle bu gönlüm birtek sana ısrarlı,
Yetmedi de diyorsunki oğlum bak git…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...